Organizacja książek, filmów, seriali czy anime

Nie macie czasem tak, że bierzecie do czytania jakąś książkę i w połowie okazuje się, że już ją czytaliście. Albo zastanawiacie się jaki to był film, który oglądaliście 3 lata temu z koleżanką przy winie, ale nie macie pojęcia kto tam grał i o czym był - ale na bank był fajny i macie na niego ochotę.
Spoko też tak mam.
Oczywiście można wszystko zapisywać, jednak nie wiem jaki gruby zeszyt byśmy musieli mieć i gdzie to chować.
Dlatego piękny internet nam pomaga i organizuje nam życie :)
Jeżeli jesteście książkomaniakami jak ja to polecam stronę
www.lubimyczytac.pl
Jest genialna nie tylko do zapisywania przeczytanych książek. Można je tam oceniać, pisać recenzję, wymieniać się z ludźmi opiniami. Szukać nowych ciekawych książek oraz są odnośniki do sklepów i od razu można zamówić i kupić
Link do http://lubimyczytac.pl/
Świetnie się sprawdza do organizacji przeczytanych książek. Tylko trzeba pamiętać o regularnym uzupełnianiu listy.

A co do filmów??
No tu genialnie sprawdza się znana i lubiana strona Filmweb
Można poszukać filmów, pisać recenzje, znajdować znajomych o podobnych upodobaniach i zapisywać obejrzane filmy. Dodatkowo strona po przeanalizowaniu twoich ocen filmów proponuje Ci inne filmy do obejrzenia. Dzięki temu odkryłam parę wspaniałych perełek kinowych.
Jeszcze jedna perełka dla fanów Anime.
Ja osobiście jestem fanką mangi i anime i dość często zapominam, że jakąś anime już obejrzałam plus potrafię spędzić pół dnia na szukaniu taki i takiej anime do ponownego obejrzenia
Idealna stroną do ogarnięcia anime jest  MyAnimeList
Znajdziemy tam krótki opis anime czy mangi czy opinie innych.
Polecam każdą z tych stron do organizowania swoich ulubionych książek, filmów i anime :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zasada 15 min w sprzątaniu

Keczup z cukini - Thermomix

Zero waste Idea !!!